RiverWood marketing organizuje loterię promocyjną dla marki NeoNail

 

W wyniku wygranego przetargu agencja RiverWood marketing zajęła się organizacją loterii konsumenckiej „Wygraj swój kolor” dla marki NeoNail.

 

W trwającej od 7 maja do 3 czerwca loterii rozlosowana zostanie 1 nagroda główna (Fiat 500 w wybranym przez zwycięzcę kolorze), 4 nagrody tygodniowe (skutery Django), a każdego dnia dodatkowo 10 nagród (1 aparat fotograficzny Instax i 9 zestawów lakierów hybrydowych). 

Loteria ma charakter instant-win, czyli zgłaszający od razu dowiaduje się czy wygrał nagrodę dzienną. Losowanie samochodu zaplanowane zostało na 4 czerwca. Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów marki NeoNail za kwotę minimum 50 zł i rejestracja paragonu na stronie internetowej www.loteria.neonail.pl. 

Agencja RiverWood marketing odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację. Z ramienia agencji koordynacją projektu zajmie się Sandra Gbiorczyk, Senior Account Executive. Współpraca jest wynikiem przeprowadzonego przetargu.

 

NeoNail (należąca do Cosmo Group Sp. z o.o. Sp. K.) to jeden z liderów na polskim rynku hybrydowych lakierów do paznokci. Oferuje ponad 250 kolorów lakierów hybrydowych oraz niezbędne akcesoria do stworzenia perfekcyjnej stylizacji paznokci oraz produkty pielęgnacyjne. Produkty marki można znaleźć w ponad 170 punktach stacjonarnych na terenie Polski oraz w takich krajach jak: Niemcy, Rosja, Czechy, Austria, Anglia, RPA czy Grecja oraz w sklepie internetowym.

 

RiverWood marketing (wchodząca w skład Grupy RiverWood) to agencja marketingu zintegrowanego, oferującą pełną obsługę we wszystkich kanałach komunikacji. Od 2011 roku współpracowała z takimi klientami, jak: Volkswagen Group, Lorenz Bahlsen, Phillip Morris International, Teva, Van Pur, Müller, Nestle, Mondelez, Amica, Microsoft, International Paper, Roche, Kraft Heinz, Pamapol, Mars, Lidl.